måndag 5 januari 2009

Tebax till verkligheten /Martin

Hell-o allihopa! Nu är jag tebax till verkligheten, efter jul, nyår, resor och tok... fast jag är dock inte helt klar med resandet. Befinner mig just ni i Gävle, hos min mor. Min dotter har varit där medans jag har varit i Istanbul och stuckit nålar i mig själv i Turkisk TV, inför tio miljoner tittare. En kort, jättekonstig resa, som på många sätt var fantastisk, men samtidigt allt annat än glamourös. Bilden föreställer utsikten från mitt hotellrum. Spenderade en dag i Istanbul med Den fantastiske artisten "Mr Methane", bara detta var en trevlig upplevelse. Det turkiska kaffet är fantastiskt, så även den turkiska maten.

Men... NU är det dags att börja jobba bort det man syndat på sig under juletid... Finns inget annat nu! Kommer tyvärr inte kunna väga mig nu på onsdag, men nästa vecka kliver jag på vågen och får bekänna färg.

5 kommentarer:

Daarkh sa...

Jag skvallrar väl här då att han satt och syndade en massa här hos mig igår. Både Pringleschips och Gott och Blandat godis tryckte han i sig, och lämnade sedan sina rester här för att förhindra att jag kommer ikapp honom för fort. ;P

Martin Lundström sa...

haha! Kan du gott ha! Vill äta pizza innan du gör det!

Spider-Man sa...

Vi får se på ons hur de gått för oss...tror ja lagt på mig några kilon också tyvär....men de är skit samma för nu är de nya tag som gäller....De va skönt me en liten paus....:-)

Daarkh sa...

För sent för det Martin.. jag åt pizza förra helgen. Jag har inget löfte lagt om att undvika Pizza tills jag sprängt 100-gränsen. Vart dock mätt på en slice och en brödkant.

Mia sa...

Otroligt fin utsikt från hotellrummet tycker jag! ;-)