fredag 12 september 2008

Den nakna, ohyggliga sanningen!

Vad är en viktminskningsblogg utan bilder på feta kroppar i små kläder?

Svar: Ganska trevlig.

Men detta är inte en trevlig blogg, detta är en så med sanningen överensstämmande blogg vi bara kan komma... och sanningen är INTE trevlig! Den gör ont! Men förhoppningsvis inte lika ont som en hjärtinfarkt inom tio år.

Varsågod: Våra "Före-bilder":



Mattias 12/9-08. 100,8 kg


Mattias 8/10-08. 99,2 kg



Mattias 10/12-08. 100,8 kg


Martin 11/9-08. 114,5 kg

Martin 8/10-08. 108,2 kg


Martin 10/12-08. 102,1 kg.













Martin 8/6-10. 92,8 kg.



Jonnie 12/9-08. 132 kg

Jonnie 5/1-09. 116 kg











Jonnie 29/11-09. 109 kg



Spidey 13/9-08. 109,7 kg


Spidey 10/10-08. 103,7 kg


Spidey 12/3 - 09. Ca 95 Kg.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket mod att lägga ut sig så här!!! Massa lyckoönskningar och sparkar i baken eller vad ni nu behöver.

Tusen varma kramar
Johanna Hellström
Uppsala

Anonym sa...

Ja, jättemodigt och värsta bra initiativet att stötta och peppa varandra. Stiliga karlar är ni allihopa hur som helst!!
Lycka till!

Anonym sa...

Va coola ni är =)
Tack Jonnie för inlägget hos mig och stor lycka till på operationen!
Det kommer gå kanon! Det är läskigt men faan vad jag är nöjd att jag tog det beslutet!!!
Hojta gärna till ibland så jag kan följa hur det går för dig och er andra!
//Sarah maria

Vägen från 137kilo sa...

Jag hejar ivrigt på! Lycka till på resan!

Mia sa...

Instämmer i övrigas hejjarop och önskar er verkligen lycka till på vägen.

Sex månader har gått för min del sedan dagen D. Ångrar mig inte en minut. Det har säkert gått bra för Johnnie idag, det är jag övertygad om!

Anonym sa...

Härligt att se =)

nonhosonno sa...

Kör hårt gubbar... Själv kör jag LCHF metoden och jag har gått ner 5,3 kg på typ 3-4 veckor

Mia sa...

Wow vilken skillnad redan Jonnie!

Måste säga att det är riktigt kul att följa er allihopa.

Spider-Man sa...

Grymt där Jonnie....Ja måste fixa kort på mig också...Om man itne gått upp så mycke då under dom här veckorna,haha...

Anonym sa...

Som någon annan sa, det krävs mod att blotta sig som ni gör. More power to ya! Lycka till med det ni företagit er! Hejjarop från Örebro!

Fluffytush sa...

Jätte modigt av er. Lycka till.

Kram från systeryster.

Anonym sa...

Härligt att se! Det är tuffast i början, men ni verkar ju målmedvetna så det kommer gå kanon!!! Själv gick jag ner 22 kg med Viktväktarna för några år sedan, och håller mig fortfarande hyfsat :-). Det svåraste var, tyckte jag, när man ställer sig på vågen och har gått upp lite. Då gäller det att inte ge upp! Lycka till.

Bandana sa...

Mer bilder grabbar. Hur går det för er??

A... sa...

Bra kämpat grabbar!! Jag hejar på er!!

Marie - made in Lappland sa...

:D
Sköna grabbar!
Det ser ut att gå bra för Er.