fredag 27 februari 2009

Snabbis // Jonnie

Vikten aningen upp igen, för mycket godis och för lite motion har pressat upp vikten till 114 igen, lite synd då jag gillade 111. Det är svårt att låta bli godbitarna nu när jag kan få i mig dem och ändå ha bra blodsocker. Dagens mätning efter att ha ätit chockladbit, paj och glass igår sa: 6,7 mmol/l

Men men, det är bara rocka och rulla på så ska vi nog ta oss ner under 110 kg snart också. Innebandy idag och Hälsinglandsbesök imorgon. Borde gå plus minus noll där med motion och sedan födelsedagsmiddag hos min Faster.

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja det är lätt att "trilla dit" när man väl kan äta igen. Kanske man skulle sätta upp en förstoring av hur man såg ut innan på kylskåpet som avskräckande exempel?!? hehe

Vet inte om hu läser på viktop, men vi är i alla fall några som brukar träffas och fika här i Ljusdal. Det är bara att haka på om du är i trakterna!!!

Daarkh sa...

Var där idag, men hade fullt schema.. 60 års kalas och besöka min mor, samt dottern med mig. Allt under 4 timmar.

Men om tillfälle ges tar jag gärna upp den inbjudan.