söndag 5 april 2009

Godisfrossa // Jonnie

En lång rollspels-session igår, med 12 timmar rollspel och givetvis en massa snask och tilltugg. Lyckades få i mig det mesta av den mat jag tagit med för att inte fuska med de viktiga proteiner och annat som ska ner varje dag, men även blev det en halv chips påse samt en påse gott och blandat.

Man åt lite i taget men kände sig kroniskt mätt. Kände inte av speciellt mycket av någon fruktad dumping, men efter 6 timmar började magen protestera lite lätt, och sen vart det full fart. Fortfarande osäker om det var godiset eller chipsen som orsakat lavinen, men jag gissar mest på gelatingodiset då chips har gått bra tidigare.

Ett gott test, men ännu idag är magen i olag så det är priset man får betala.
Rollspelandet var mycket trevligt, och jag lyckades tajma mina toalett besök till tillfällen då min karaktär var utanför spel iallafall.

Avslutningsvis måste jag tillägga att jag nu nått mitt andra delmål, jag vägde mig idag och väger numera precis under 110 kg! 109.9 stannade vågen på! *Doing a little happy dance*
Nästa delmål är att krossa 100-strecket på väg ner... Martin se upp.. jag ska nå dit före dig ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vet inte hur ni äter. Men denna kost verkar gynnsam för viktnedgång, mkt fett o kött: http://kolhydrater.ifokus.se/

Lycka till!