onsdag 20 maj 2009

En förlorad dag bland andra. / Mattias

I dag har varit en förlorad dag. Allt för mycket fel och allt för mycket av det feliga. I går var desto bättre. Cyklade till och från jobbet. Blir två mil sammanlagt och en och en halvtimmes träning. Om man fortsätter så varje dag så borde det väl vara tillräcklig träning tycker man. Åt dessutom bra och kom ihåg mina piller.

För alliandet fortskrider. Glömmer dessvärre då och då, men känslan är fortfarande positiv. Förutom i dag då. Ni anar inte hur fet jag är i mitt huvud idag. Huga. Gruvar mig för att gå upp i talarstolen på måndag när jag är en sån här gris. Förhoppningsvis har sinnet förändrat min kroppsform till den där snygga hunken jag är ibland också till dess.

Jag saknar popcorn och chips. Som fan!

Cee ya!

Mattias



Inga kommentarer: