torsdag 9 juli 2009

Känns bra å dåligt/Spidey

Maten har börjat ordna sig å tränar i fullo nu....Har börjat pressa mig lite mer å mer nu....Å de känns som ja har gått ner lite.....Vet inte pga min morsa kastade min våg för den va tydligen för rostig......Så vi får väl se när man hittar en våg som man kan väga sig.......
Har funderingar på att gå tillbaka å köra viktväktarna igen.....Saknar de faktist enhel del....men har iofs allt på banan igen.....Å de känns grymt skönt.....

Maten har blivit bättre, äter mycke tonfisk å kyckling....Å fisk såklart...inte så mycke skräp men det klart att de kan slinka ner nån hamburgare då å då å några öl.....man är inte mer än människa.....

Det som är dåligt är kärleken som vanligt....å nu vart ja krossad igen...Det är en lång historia men som alltid slutar den dåligt för mig....Ja har fan mig inte tur i kärlek....Men på ett sätt har det sporrat mig mer också nu.....Att träna hårdare å hårdare.....å komma i form....Har iofs bättre självförtroende nu än va ja typ någonsin haft men den är fortfarnade under strecket.....
Men som allt så ordnar väl sig de.....

See ya u don´t wanna be me now!!!Spidey

1 kommentar:

Madeleine sa...

Hejja!!