lördag 1 maj 2010

Bara liiite kvar nu... /Martin

Förbereder mig inför giget idag, men kan inte hålla mig från att tala om att vågen idag stannade på 101,2 kg!

Jag har gått ner 17 kg på sex veckor och nån dag!

Det enda problemet jag kan se just nu är att jag snart är tvungen att köpa en ny tvångströja, för den jag har börjar redan bli för stor. Det ser inte lika bra ut om man bryter sig ur nåt i storlek av ett tält...

Om bara 1,3 kg så får jag äta en pizza! Min kompis P följer med om han lyckats komma under 90 kg. Kör hårt nu P! En riktig vedugn hägrar!

Kom igen Spidey och gänget också! Det går när man väl kommit igång!

/Mart-Man

2 kommentarer:

Jenny Hedqvist sa...

ni läre väl dela på en pizza, för du har väl inte plats för en hel i din mage nu inte. ;)

Partypinglan sa...

Shit, 17 kg på 6 veckor. Det är fantastiskt!!!