fredag 21 maj 2010

Jag raaaasar i vikt! /Martin

Snart dags att lägga upp en till bild på mig i underbyxor och hatt...

Ligger nu på ynka 96,3 kg i vikt, vilket betyder en viktminskning på 21,9 kg sen start.
Inte helt illa, va? Börjar till och med leta efter mer spänniga t-shirts och skjortor. Hehe...

En annan fördel jag tror jag kan lägga till vikminskningen är att trots att jag har så vansinnigt mycket att göra nu, så låter jag inte stressen ta överhanden. Skönt för alla i min närhet!

Keso och kalkon is the shit för tillfället...

/Mart-Man

3 kommentarer:

360lbsman sa...

Grymt jobbat Martin! Har själv hållt på sedan januari och bara gått ner 12-13 kg. Hittade nyss din blogg och ska från och med nu följa den med spänning! http://www.tjockbloggen.se

Martin Lundström sa...

Hej där!

12-13 kg är ju skitbra, och dessutom väldigt mycket hälsosammare än idiotprojektet jag håller på med. Grejen är att jag måste köra på såhär vansinnigt för att överhuvudtaget börja. Du slipper antagligen de eviga svimningskänslorna, yrseln och förvirringen som en svältkur, som jag faktiskt kör, ger.

Kollade snabbt in din blogg, bra jobbat! Och en imponerande startvikt! Fattar du hur mycket du kommer att förlänga ditt liv? Och dessutom, vad mycket roligare du kommer att ha med det!!!

Kör hårt De här fetknopparna hejar på dig!

/Mart-Man

360lbsman sa...

Tack! Jo det måste vara lättare att leva när man slipper gå omkring med en extra person som hänger på ryggen, lol. Skoj koncept ni har faktiskt, med flera stycken som bantar, ska som sagt kika in med jämna mellanrum och se hur det går för er! Kämpa på :)