söndag 9 maj 2010

Ny vecka!!!Spidey

Nya tag å packa en massa saker....Flyttar om 2 veckor.....fan va skönt de ska bli.....då kommer de bli så mycke lättare att ta tag i saker...ett rikigt kök där ja kan laga mat.....

Å nu i veckan ska ja komma igång me träningen igen. å nu kommer ja ta de myyycke lugnare än förra gången.....

Sen ska ja lägga upp ett "schema" hur ja ska äta på veckorna....tror att det kommer bli lättare att unna sig nått då också....Att ja tex äter minst 3 sallader i veckan å unna sig nått på helge....

Sen tänka sig smala också.....;-) tror att de kan funka....

Nä mer om de senare i veckan...

See ya don´t wanna be ya!Spidey

2 kommentarer:

Anonym sa...

heja heja heja spidey..
Vårt "fetknoppsgäng" gick ner över 6 kg första veckan (vi är tre st)och vi läser denna blogg flitigt.
Ge "Fuckiren" en riktig match nu..
/ Anna

Martin Lundström sa...

Haha... jag hade tänkt mig smal i flera år. Men jag upptäckte när jag ställde mig på vågen att jag inte alls var så smal som jag tänkte... ;)

Att ha positiv inställning och ett jävlar anamma är värt mycket. men tyvärr är det inte bara tanken som räknas i detta fall.

Kör så hårt du kan och orkar!

Kul att den anonyma Anna med vänner följer vår blogg!

Hur mycket ska ni försvinna?

/Mart-Man