måndag 17 november 2008

En tung dag på jobbet!/Spidey

DEn började bra iaf. Frukt å grönt va förbi me massa frukt å grönt som inne håller mycke c-vitaminer. Så vi fick plcoka på oss clementinger, citroner, passionsfrukt(som många tror har med kärlekt att göra men det är fel utan har med passionen till jesus. Passionsfruktens blomma har liknelser med jesus korsfästelse, så där har ni lärt er nått nytt(vilket dom iofs inte sa imorse utan ja visste det innan)), brysselkål(min favvis,sssååå gott) guan,m.m.
Men sen till lunch,SSSSUUUUUCCCCCKKKKKK.
Då va de månadsmöte å då bjöds de på bacon, prinskorv, äggröra, potatis i ugn i smör å en sallad me dressin över den. SSSSUUUUCCCCKKK.....
Ni förstår att det inte är så j*vla lätt för mig när det bjuds på sån här mat. Hamnade på 24 points typ, å ja åt fan mig inte mycke. Iofs så räknade ja lite högre förmodligen men heller det än att lura sig sj att ja bara åt för tex 10 p den gången.
Men det roliga är om det hade vart innan vv så hade det vart en nolla efter 24p ja åt ida så man har ju mer koll, kan inte säga att ja lärt mig av vv eftersom vem vet inte att bacon är salt fett å prinskorv är en stoppad tarm me späck å lite kryddor typ.

Jag gick hem ida, å funderar på att gå till jobbet imorrn å gå hem också. Då borde den där j*vla äggröran va borta. å lite till......

See ya,don´t wanna be ya!Spidey

Inga kommentarer: