tisdag 18 november 2008

Ännu en tung dag imorrn!!!!Spidey

Måste bara börja med att säga grattis till Jonnie som äntligen får lägga sig under kniven. Ja va nästan själv påväg att skära lite i honom så att han hade fått sin operation.

2 saker kommer ske för min del imorrn. Först såklart kommer det 3 leverantörer å bjuder såklart å julbord.SSSSSSUUUUUUUUCCCCCCKKKKKK.
Såjälvaklart att det ska ske på den dagen ja ska väga mig för första gången efter tysklandresan/flytten när ja känner att ja verkigen har gjort allt för att gå ner i vikt. Vet inte hur många mil ja har gått dom här 2 veckorna tex.
Å som ja sa ockås så är det andra vägingen som ja är såååååååå nervös för. Speciellt nu n är ja inte vet va ja kommer äta imorrn.
Vet inte om jag har sagt det men det är FFFF*****NNN inte lätt att jobba på mitt jobb å gå ner i vikt.

Å det klart att flera av er säger att*det är väl bara välja bort å ta lite mindre* men det är fan inte lätt, speciellt inte när det är gratis. Ja lagar min egen matlåda för att ha koll på pointsen å vet va ja får i mig men att bara räkna ut vissa saker amn får på provluncherna är fan svårt. Äggröra tex hittade ja inte i nån av böckerna. El som vi fick provsmaka ida pressylta.
Visst så tog ja inte mycke men det är endå point som måste räkna.
"byt jobb då" Nä absolut inte. Det är fan det bästa jobb ja har haft. Så ja får kämpa hårdare å hårdare.

Måste bara tillägga angående flytten hit till gärdet,haha. Va trött man blir. När man läser gratistidingen som dimper ner i brevlådan då å då som heter"Östermalms nytt" kan man ju inte låta bli att skratta. Fan va ja passar in här. På framsidan av senaste nr kan man läsa som överskrift//"Kris i landet men fest på stureplan " men man kanske nöjer sig med två glas champagne istället för fem" //
Ja va f*n ska man säga,haha-Ja får väl också skära ner på champagnen.

SEE YA DON`T WANNA BE YA/Spidey

Inga kommentarer: