måndag 22 december 2008

213 inslaget vart mitt inslag såklart/Spidey

ungefär såhär kommer ja se ut som rakad!!!

Siffran 213 förföljer mig kan man säga men det är en annan historia som ja kan ta nångång.


Det ser mörkt ut för mitt hår kan man säga. bara på ett par dagar har de blivit övr 90 medlemmar....Trodde inte folk skulle va så intresserd av mitt hår men här är en länk där ni kan gå me å rösta om ja ska bli Danny de Vito nästa år. "Ska jag raka skallen?"


Det har väl inte gått så bra me maten men som sagt gör de inte så mycke. Har väl inte gått upp i vikt kanske men stått sitt. Tänkte på det i fredas att det är fan lätt att det springer iväg. Det vart lite så i lörda också. Ida har ja börjat räkna points igen å snart är de julafton så de ska bli sköj. Skönt som FAN att få att allt på bordet.


Ni som har kvar Aftonbladet sen den 16/12 så finns ja me där. Det är ett litet repotage om byta namn. SKa scana in den å visa er nåndag....


Ha de bäst


See ya don´t wanna be ya/SPidey

Inga kommentarer: