måndag 26 januari 2009

Varning! // Jonnie

Jag vill börja med att varna för att detta inlägg skrevs väldigt spontant och öppenhjärtligt, i och med detta innehåller den obehagligt detaljerad beskrivning som du troligen helst borde skippa att läsa. Går du vidare ändå din perversa sate, får du helt enkelt skylla dig själv!
Du är varnad!


--

Mmmm.. Lunginflammation. Har haft det någon gång som barn men minns det knappt. Krya på dig Martin, du lät för krasslig över telefonen.

Spidey - ansiktslotion för 300 spänn! Sug på den meningen själv en stund... och försök gärna övertyga oss andra om din heterosexualitet efter det ;P

Själv har jag de senaste dagarna genomlidigt den svenska sjukdomen byråkrati, för att idag nå toppen på kleggberget genom att vara i kontakt med Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, A-kassan under samma dag. Att jag dessutom fick brev från CSN idag och loggade in på Folksam's hemsida för att undersöka mina försäkringar, är antagligen någon typ av rekord i byråkratisk tristess som i det närmaste kan beskrivas som ett självmordsförsök.

Men men.. jag har överlevt det och firat med att äta blodpudding, bacon och lingonsylt alldeles för fort och tydligen för mycket även om jag var väldigt noggrann i uppmåttandet. Så jag har fått tillbringa resten av kvällen med att springa på toaletten i spontana diarré-fontäner...
Fy fan vilket äcklig mental bild det där blev... Tommy "Pip" Gabrielsson, Jag dedikerar den till dig och minnet av gamla rollspelsnätter i din lägenhet i Norrsätra! (Suga dia.....v med tillhörande ljudeffekt).

Nu skiter jag i det här och går och lägger mig och kollar på UFC 93.

2 kommentarer:

Spider-Man sa...

Ja är hetro....Ja lovar...bara för att ja gillar sjögurkor som blir ca 20-30 cm långa å hala betyder de inte att ja gillar män på så sätt....

Daarkh sa...

Hahaha! I rest my case!