onsdag 4 februari 2009

Lungslem /Martin

Nu är jag less på att hosta upp svart-röd-grön-gula klumpar, och det positiva är att jag gör det mindre och mindre.

Har inte skrivit på grund av att jag varit sjuk, så jag tycker jag haft giltig frånvaro. Skrev inte heller förra veckan, trots att jag var och vägde mig hos viktväktarna. Ännu konstigare att jag inte skrev, trots att jag hade gått ner 2,8 kg. Så... under två veckor hade jag gått ner 4,8 kg. Förra veckan vägde jag 100,7 kg. Inte långt från "Under hundra-pizzan" alltså. Jag kunde dock inte glädjas åt min otroliga viktnedgång, på grund av att jag vet att det bara hade med min sjukdom att göra. Den här veckan antar jag att jag faktiskt gått upp en del. Och ska jag vara riktigt ärligt så hoppas jag nästa att jag gått upp litegrann. Det är inte hälsosamt att förlora vikt på grund av lunginflammation.

Men... vi får se ikväll.

Sköt er!

1 kommentar:

Daarkh sa...

Krya på dig Mart-mannen och tänk på vikten sen. Pizza väntar och den som väntar på något gott...