fredag 13 mars 2009

Första dagen på resten av mitt liv... /Martin

Den gamla slitna klyschan kan gott återanvändas. Åtminstone i detta sammanhang. Tack Spidey för att du slet med mig på Viktväktarmötet i Onsdags. Motivationen har varit totalt på arslet under min sjukperiod, och det har märkts på vågen. Men nu känner jag mig återigen på G! Första dagen som seriös viktväktare på flera veckor var igår, och det kändes fantastiskt! Bläckfisk- och spenatpasta blev middagsrätten, och det smakade förträffligt!

De roliga nyheterna Spidey talade om kommer jag att tillkännage vid ett något senare tillfälle, då jag inte vet hur pass officiellt det är än. Men jag och Spidey kommer att ha kul iallafall!

En sak vi verkligen behöver hjälp med här på bloggen, är att få Mattias motivation att vakna igen. Han upplever en riktig motgångsperiod nu, rent gå-ner-i-vikt-mässigt. Kan inte alla läsare där ute se till att ge tips och peppning till vår skadskjutne kompis? Vi behöver honom här, textmässigt och peppmässigt!

Se också till att heja på Jonnie nu, snart är han under 110!!!!!

Inga kommentarer: