torsdag 5 mars 2009

Så där JJJAA!!!/Spidey

Va å vägde mig igår.....var lite nojjig som sagt eftersom ja itne räknat några points under ca 4 veckor å knappt tränat nått....Det vart mer en går dit å börja om igen å komma igång me att gå ner....
Men ja hade gått ner 1.1 kilo...Nu nu vägar man ca 95 pannor....FAN va glad ja vart när ja såg de.....trots att man inte vart så aktiv som ja velat....
Men nu är de andra tag...nu är ja mer peppad än vanligt.-....Å hoppas de kommer smitta ner er andra också...
NU KÄMPAR VI....VÅGA VÄGRA VARA TJOCK......

Till sommaren så kommer vi va fit for fight....gå bar bröstade å skryta hur mycke överskottshud som hänger å slänger i vinden....Det kan inte bli sexigare....:-)

Nu är de bara ca 5 kilo kvar till 90 pannor....Fan va ja är peppad.....Ska försöka träna på helgen också....

Men denna helg SKIITTTER ja i va vikt har att göra....Ja fyller år på lörd så ni som är peppade kom till Limerick på tegnergatan 10 på kvällen...Kommer hänga där...El så kommer ni till Mosebacke på sönda kväll å kollar på mig live då...Mer info finns på http://www.sofiaullman.com/wp/

Det kommer va en ståuppare å bra musik så MISSSSSAAAA inte denna helg,.,,,Ni får ju träffa Spider-Man....;-)

En annan sak ja tänkte på ida att ja inte har nån extrem träningsvärk sen i tis efter cirkelfysen. Det känns som om mina muskler har kammat till sig lite....Körde ganska hårt också i tisa så nästa tisd ska ta kör ännu lite hårdare....
å ikväll blir de 1½ timmes spinning...De va bra länges sen ja körde....typ en mån sen ja körde sist så de ska bli skönt som fän.......

See ya don´t wanna be ya!!!

3 kommentarer:

Mia sa...

Wow, va kul att det går neråt!

Jag vill gärna vara med i den där klubben som till sommaren ska skryta med hur mycket överskottshud som hänger å slänger i vinden.... ha ha ha

PS. Jag skippar det där med att gå barbröstad ;-) DS.

Spider-Man sa...

Tackar....

Du är mer än välkommen...haha..

Daarkh sa...

Jo, man har just börjat få ett dallrigt gäddhäng på överarmarna nu. Kanske går att åtgärda när min bror flyttar till stan och vill börja släpa mig på gym.

Just nu är det bara 2 timmar innebandy i veckan.