tisdag 12 maj 2009

Jag inbillar mig, djupt inne i mitt mörka hjärta att byxorna sitter lite, lite lösare.

Magen tycks mycket riktigt ha stillat sig en aning efter några dagars veritabel revolution. All ordning och reda kastades över ända, nu får vi bara hoppas att även överklassen, jag menar övervikten ryker all världens väg.

Eftersom jag inte har vägt mig så kan jag inte säga något om det här har funkat, men å andra sidan, efter den sprackaralla som varit lär viktminskningen till ganska stor del bestått i utflöde av kroppsvätskor i mer eller mindre samlad form. Men jag inbillar mig, djupt inne i mitt mörka hjärta att byxorna sitter lite, lite lösare. Detta till trots att byxorna jag bär är nytvättade. En god indikator på att något har hänt. Men man ska inte ropa hej innan man är ren över ån!

Cee ya!

Mattias


1 kommentar:

Jonnies fru sa...

Se till att mäta dig med måttband innan du går ner mer! Det är det mest intressanta sättet att se att någon hänt!
kilona i all ära men det är ju ändå storleken på kroppen som är det intressanta. =)

Härligt att det känns som att det går framåt! Håller tummarna för fortsatt framgång!