onsdag 7 april 2010

...och jag har ätit mat... / Martin

Visst är det gott att äta mat!
Har ätit en fantastiskt god oxfilé, med stekta, skitstarka grönsaker och en skvätt keso.

Vad tror ni magen sa om det, efter två veckors i princip fasta?

Jo:

RÄNNSKITA!

Magen exploderade, men det gjorde mig ingenting. Hade ju inte kunnat göra nummer två på några dagar, då jag ju faktiskt inte ätit nåt... så det var bara bra.

Bra är, att jag kunnat hålla mig från att vräka i mig käk, och min sammanlagda viktnedgång under den här kuren har blivit -9 kg. Fantastiskt bra!

Jag kommer att fortsätta äta ca 1000 kalorier om dagen ett tag framöver nu, med hjälp en fantastiskt applikation till min Ipod: Tap&Track. Tanka ned den, och håll formen! Kostar typ 28 kr, men med tanke på att det kostar 120 kr/gång på viktväktarna, så...

Inga kommentarer: