fredag 9 juli 2010

Jag håller mig där jag ska! /Martin

Hejhej!

Inte skrivit på länge. varit på semester, men tack vare uppmuntrande kommentarer så skriver jag nu.

Är hemma en vecka till i stockholm nu, sen blir det till dalarna igen!

Det roliga är att jag faktiskt håller mig bra i vikt, trots semester. Hade ökat 0,4 kg under två veckor, trots midsommar, fisketurer och annat skoj. Massor av nya klader har det blivit, och även typ tre hela kostymer som jag hittat på loppisar. Så nu är jag rustad för både begravning och bröllop.

Har också införskaffat en riktigt bra våg från en loppis för sexti spänn. En såndära med skjutvikter. Riktigt exakt är den.

Nuvarande vikt: 93,2 kg. Exakt där ska jag hålla mig för alltid!

Ikväll ska jag dricka mig en stadig whiskey tillsammans med min gode vän nere i Hova. Mumma för själen. En 21-årig Glengoyne. 798 kr på systemet!

Tjo!

/Mart-Man

2 kommentarer:

Suzan sa...

bra jobbat!! heja!

Nilla sa...

Du är duktig. Keep on going, kram n