torsdag 16 oktober 2008

Passa er jävligt noga för den här maskinen! /Martin

Alltså... jag jobbar som svärdslukare och fakir. Därmed blir man ibland kontaktad av TV för att ställa upp som försöksdjur för diverse projekt. Ett sån´t var jag på idag. Jag skulle göra en gastroskopi. Alltså där man kör ner en kamera på en slang, rätt ner i magsäcken, via munnen och till slut in i tolvfingertarmen. I min enfald tänkte jag att "det är väl som att sluka svärd"... ICKE! Att göra en gastroskopi är helt sjukt! Maken till obehag existerar inte. Jag kräktes som en kalv och rapade som en jag vet inte vad.

Det bra i allt detta var att jag fick reda på att jag har ett väldigt fint inre.

I övrigt var jag på vägning tillsammans med Spidey i går. Jag hade gått ner ett kilo till! Det är ju ganska bra, men jag vill ju alltid att det skulle gått bättre. Dock.. 7,2 kilo på fem veckor är ju rätt bra... faktiskt!

Inga kommentarer: