fredag 17 oktober 2008

TÄVLING! VINN EN DVDFILM!

Nu börjar Fetknopparnas första tävling där man kan vinna en ny inplastad dvdfilm med Al Pacino"The panic in needle park".Tävlingen går ut på att gissa hur många liter öl jag (Spidey)kommer att dricka under mina dagar i Tyskland.

På månd den 20/10 åker jag till Erfurt med mitt jobb för att kolla på MatOS och vara med på en Oktoberfest. Dom betalar allt förutom 2 luncher typ. Jag kommer hem den ons den 22/okt(förhoppingsvis). Och allt ni behöver göra är att gissa hur många liter jag drack när jag var där. Dvs ni måste skriva tex 1,5 liter el 25,7 liter el o liter. Lätt va? Den som kommit närmast vinner.

Vinnaren kommer att bli presenterad på bloggen på torsdagen och får ett vinstmail!!!

Mail in ditt svar och ditt namn till fetknoppar@hotmail.com innan kl 20:00 den ons 22/okt-08 så kan ni vinna.

LYCKA TILL !!!

REGLER:Gissa hur många liter öl jag kommer dricka i tyskland mellan den 20/10 till 22/10 -08.Från fred den 17/10 till den ons 22/10 2008 kl 20:00 håller tävlingen på.Den som kommer närmst. Och om det är 2 el fler som svarat samma så blir det en utslagingsfråga som mailas på ons.Jag är domare och kan inte överklagas.Ingen av oss 4 fetknoppar el familjer får vara med.Info om filmen http://www.lovefilm.se/film/22485-The+Panic+in+Needle+Park.do

See ya,don´t wanna be ya!!!Spidey

1 kommentar:

Martin Lundström sa...

Klart att inte vi får vara med... vi VET ju hur mycket du kommer att dricka!

En MILJON liter öl!