söndag 26 oktober 2008

Total failure - livet suger, men godis är gott! /Mattias

Att jag inte skrivit på ett tag har inte bara att göra med att jag vid senaste vägning gått upp 1,3 kilo. Med andra ord ser min fettokurva ut ungefär som börsen den senaste tiden, förutom att jag inte verkar få nått jättefall, möjligtvis drabbas man av depression, men det finns det piller mot.

Nåväl. Stort bakslag. Vilket inte var nån överraskning, men ändå surt som rönnbären. Frånfället i bloggandet har också att göra med att jag precis som Spidey ska flytta mitt spindelbo och bor bland flyttkartonger och lätt tidspanik. Trots att allt i princip varit klart i nån vecka och flyttfirman kommer först på torsdag känns det hopplöst. Och att laga mat som är nyttig mitt upp i allt det där är, tja, svårt. Därför tränger sig snabbmat in, godis ner och t.o.m. läsk är ett återkommande tema i min uselt hållna diet.

Att misstänka att vägningen på onsdag också blir ett bakslag är itne bara tråkigt, det är det ända ärliga. Men sen! Som alltid, SEN!

ceee ya!

Mattias

Inga kommentarer: