tisdag 28 oktober 2008

Saluhallsvisning!!!/Spidey



Som ni flesta vet så är det en saluhallsvisning varje mån. Å ida va den. Det gick väl sisådär....Ja kunde inte låta bli delicatoståndet med deras Pepparkaksrulle. Alla gillar väl typ pepparkaksdeg. Men ja tog bara en halv så där va bara 2,5 points, iofs fick ja me mig 3 hem såklart. Å va tvungen att ta en hel närja kom hem så de va "dumma" 7,5 points. Iofs har ja inte överskridigt mina points ida tror ja. Det är det som är svårt med SHvisningen att det är mycke småplock så vi ska få smaka på det vi säljer. Vilket är skitbra.

Har börjat gå på långpromenader igen vilket känns skönt som fän, å ska slänga in VV dvd med motion å köra den minst 2 ggr i veckan till å börja med.

Men nu ska ja lägga mig å glo på en av mina 14 köpta skräckfilmer, bla The Shining, Pet Sematary och The Crow *dreglar*, innan jag lägger mig.


PS.Snygg klocka ja hittade va?;-)


SEE YA DON´T WANNA BE YA!SPIDEY

Inga kommentarer: