fredag 31 oktober 2008

Gett upp????/Spidey

Vet inte om du har läst mina tidigare inlägg plus att det känns som det är bara ja som skriver nu för tiden. Därför skrev ja inte på ett nu på ett par dar för ja trodde ni hade gett upp....Grr....Men tungt känns de kan ja säga iaf. men de känner väl alla i gruppen.

Denna vecka har vart jätteskum för mig, ena dagen hoppar ja av glädje å andra dan mår ja piss.
Jag är glad pga mitt jobb bla. Det går bra som fan där och jag trivs å för engång skull har ja pengar kvar denna mån.
Jag är ledsen för ja tror inte det går så bra för mig viktmässigt bla. Och jag sover fruktansvärt dålig. Tror itne jag är ensam i lghen med kissarna. Det känns faktist som det inte bara ett spöke utan flera. För er som inte tror på sånt här är de barta hoppa över detta å läsa nästa stycke. Jag hade ett spöke i min förra lght men ja lärde mig leva me honom...(dock bitter att han aldrig betalade nån hyra) men här verkar det vara kanske 2-3 st och en katt,haha....Men ja vet inte än så vi får väl se....Jag hoppas bara att de är pga att det är en ny lght(iofs så jävla ny är den inte., den byggdes på 30-talet) å det blir bättre snart.
Men det värsta är att det känns som man har ögon på sig så fort man går ut i trapphuset. Känns som man är med i filmen Hyresgästen av Roman Polanski. Creepy som fan.

Så nu vaknar ja flera gånger om natten å går till kylskåpet å gräver, men försöker fylla den me nyttiga saker som frukt å sånt för att minska på onyttigt som man får i sig på natten.

Vi får väl se hur det går på ons för då ska ja vägas igen efter 2 missade gånger.

See ya,don´t wanna be ya.!!!/Spidey

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt kämpa amigo.

Martin Lundström sa...

Det är jag som är spöket under din säng!

PUSS!