tisdag 21 juli 2009

Det går upp och det går ner /Mattias

Gäsp! Man blir lätt trött när man inte får tillräckligt med mat, fast kanske framförallt sömn. har sovit på tok för lite, och ätit på tok helt galet fel. Donken flera gånger, kebab, Läsk massa liter, nåja, och smör och ost och mackor och allt faanstyg ni kan tänka er. till och med kakor i dag.

Men annars går det ganska bra som jag skrivit flera gånger nu. Har fortfarande inte vägt mig men det är fler och fler klädesplagg i garderoben som kan komma till användning igen. Det känns bra.

En annan sak som känns bra är att det är sol ute och att jag kunnat få på mig ett par shorts som min sambo köpte till mig. Jag använder för det mesta inte shorts, men de här är lite gubbiga och nedanför knäna så om jag blundar kan jag lura mig själv att det bara är svala långbyxor. Det är bra.

Var och badade för ett tag sedan. Då hade jag ett par badbyxor som jag fick på Yazuragi i våras. De passade nu. De gjorde de inte då.

Tack Alli för det!

Cee ya!

Mattias

2 kommentarer:

Daarkh sa...

Såja! Komma i gamla kläder is the shit när det kommer till att pusha sig vidare i viktraset. Keep that shit flowing! ;P

Mattias Ericson sa...

Ah. Men nu ska jag till det gastronomiska underland Finland. Då lär man äta på sig ett par kilo. Eller inte.