tisdag 20 april 2010

Who is tha man!? /Martin

Jag är nu försvinnande liten!

Ställde mig på vågen imorse...

-0,9 kg på två dar. Jag rasar fortfarande... Helt vansinnigt fort går det, men det ÄR för att jag knapp petar i mig några kalorier. Jag är fruktansvärt förvirrad om dagarna, och närminnet är åt helvete. Kroppen stryper energin till hjärnan och säger: "Hellre dum än död!"

Det är egentligen inte hälsosamt att tokbanta på det här viset, men alternativet hade varit ännu värre.

Jag har alltså gått ner sammanlagt 11,9 kg på ca 4,5 vecka. Det är sjuukt mycket!

Nästa gång jag skriver så kommer jag att avslöja den vikt jag hade när jag startade. Vissa har kanske räknat ut det redan. Jag kommer nämligen inte ihåg vad jag skrivit tidigare, men ändå... Nästa gång:

Vad vägde Martin Från Början? Läs det chockerande svaret!

Ni kan gissa om ni vill. Men inte ni som jag redan berättat det för. Den som kommer närmast kanske vinner ett pris!

/Mart-Man

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad jag älskar denna blogg...blir så inspirerad. Men hur många av er är med på resan fortfarande?? Vad hände med snubben som gjorde en gastric by pass?? Lever han?? ser han ut som en utmärglad jaktstövare??

/ Anna

Martin Lundström sa...

Hej Anna!

Kul att du gillar bloggen. Det jag vi med, i perioder... Ibland går liksom allt bara på arslet, eller bara står still... och då är det inte helt inspirerande att skriva. Det är alltid lättare att skryta om framgångar än om nederlag. Tyvärr har vi alla haft mer eller mindre perioder av "Åt Helskotta Med Alltihopa!", och då blir det inte alltid så mycket skrivet.

Jag vet att Jonnie med magsäcken har haft en ganska intetsägande period viktmässigt, och därför tycker han inte att han har så mycket att skriva om, men jag håller med. Jag saknar både Magsäcks-Jonnie, Aktuellt-Mattias och Hjärtattacks-Spidey! Fram för fler inlägg och färre kilon på fettona!

/Mart-Man