måndag 12 januari 2009

Martin Testar: PowerYoga /Martin

NU blev det av! Uppdateringen av gymkortet... Inte nog med det, jag tog även den utökade varianten med gruppträning! Kan ni tänka er? Det kan knappt jag. Men, sagt och gjort, jag bokade in mig på ett Power-Yogapass nu imorse. Fantastiskt bra, eftersom det dessutom stod ett "N" på schemat för denna grej. N som i Nybörjare... det fattar väl alla!?!
Vet ni... N står inte för Nybörjare... N står för "Nedre träningslokalen"... När jag fick reda på detta var jag på väg att vända, men jag är glad att jag stannade kvar. Eftersom det var första lektionen för terminen så började det i ett "lugnt" tempo, vilket passade mig alldeles utmärkt. Efter de 70 minuterna var klara var jag både ordentligt utpumpad och utvilad på samma gång.

Det bra med Yogan var att man inte känner sig uttittad på samma sätt som man kan känna i annan gruppträning. Det handlar hela tiden om att fokusera på vad man själv gör. Riktigt skoj. Det får bli måndagsträningen i fortsättningen! Tjo!

1 kommentar:

Daarkh sa...

"Fat is he, that fakir! The power is heavy with that one..." Oj.. det stod visst Yoga, inte Yoda...