tisdag 9 juni 2009

FAN va bra det känns!!!!/Spidey

Körde skivstång igår....Å nu börjar de bli lite resultat också.....
Stod framför badrumsspegeln å spände mig lite nördaktigt men fan det har kommit lite muskler.....Såg fan riktigt bra ut om man får säga som om sig själv....Nu är det mest magen som måste bort.....Det dröjer nog inte sååå länge hoppas ja...har semester nästa vecka å då ska ja ta å testa jogga lite....

från å me denna vecka har ja lagt upp ett schema som ja ska försöka hålla...
mån=Skivstång, ons=Spinning, fre=Styrketräning.....men det kan ju ändras såklart men ja är såååå peppad.....

Maten har väl gått sisådär med....Vi får endel käk ifrån jobbet, tex fick vi grillmackor häromdagen. Men ibl så får man bara fina saker som handskalade räkor som inte är farligt....
Men har köpt hem endel lax å tonfisk å sånt typ.....

Ja hoppas att ni andra fetknoppar kommer (om ni inte redan känner så dvs) känna som ja gör nu....Peppad på att bli av me magen å komma i form....Så kom igen för i helvete....Nu kör vi hårt.....

PS: OM NÅN KOMMENTERAR EL NÅN FETKNOPP BÖRJAR SKRIVA MER SÅ LOVAR JA FIXA EN NY BILD PÅ MIG.....;-)

See ya you wanna be me/Spidey

3 kommentarer:

Daarkh sa...

Såja.. upp med muskelbilderna!

Var hos Martin idag och tog ett par (påklädda) foton, dels för att fira att jag nu väger mindre än honom (Ja ja, lite elakt att gotta sig, men det bjuder jag på..) och dels för att jag behövde lite nyare nyllebok bilder på mig.

Mia sa...

håller med johnnie, visa musklerna nu

Spider-Man sa...

Det är inte arnold muskler än,haha...men det syns lite iaf....