torsdag 11 juni 2009

Såg mig i spegeln... /Martin

...och det var inte kul.

Har återigen kommit till det stadiet att jag lever för att äta, och att jag inte på något sätt vågar ställa mig på vågen igen. Har så sjukt mycket att göra. Det liknar fan ingenting. Sitter i studion hela dagarna och jobbar framför datorn, och när jag kommer hem så somnar jag direkt. Hinner knappt duscha.
Är så stressad så jag tappar bort saker... blir fan lite orolig. Tappade 2000 spänn på grund av att jag inte har hunnit gå till banken, och får gå omkring med pengar i fickan. Bläh...

Nä. Jag har nog gått upp i princip allt som jag hade gått ner. Känns förjävligt, men det var kul att Jonnie var här och gav lite pepp... bara därför ska jag ut och ta en promenad nu.

1 kommentar:

Spider-Man sa...

Fixa kort på friskis me mig....Så drar ja dig dit...
Ja kör nu 3 ggr i veckan å är råpeppad....
el finns de nått annat ja kan göra för att få back on track???