onsdag 10 juni 2009

Rumpan, still gigantic, but less. /Mattias

Nu regnar det ute. Det gjorde det i går också. Men jag cyklade ändå till jobbet. Väl där la jag märkte till något intressant. Jag saknade en del av mina gamla hederliga hambogrepp. Det kändes bra. Jag kunde inte sluta tänka på det på hela dagen. Kände efter och försökte minnas hur det kändes förut. La även handen på rumpan och kan svära på att den blivit mindre, still gigantic, but less.

Vet inte hur helgen egentligen påverkat. Har varit på tre Springsteenkonserter på fyra dagar. Med det följer öl, läsk, hamburgare, pizza och godisbilar. Men samtidigt så har man gått flera mil samtidigt. Svårt att veta om man gett eller tagit. Skitsamma. Cykeln till jobbet och Alli funkar faan i mig.

Nu ska jag nog gå på muggen appropå Alli.

Cee ya!

Mattias

2 kommentarer:

Jenny, Jonnies fru sa...

Kick ass Mattias! ;)

Rosa sa...

Första gången jag är inne på er blogg, bra idé att kämpa tillsammans! Själv för jag min egen kamp mot kilona, prioriterar att röra på mig så mycket som möjligt för då mår kroppen bra. Stegtävlingen på jobbet har peppat mig. Det svåra är att äta mindre, det har jag inte lyckats med än.