onsdag 14 april 2010

Den magiska gränsen är nådd... /Martin

Det ligger någon form av magiskt skimmer över att gå ner 10 kg, och i morse... 10,4 kg mindre än för ca en månad sen!!!

Känns svinbra! Och jag tappar fortfarande... Käkar ganska lite, men klarar mig ändå. Det är ett jävla framsteg för mig, att kunna äta mig mätt på ganska lite mat med få kalorier. Men stekta, superstarka grönsaker med habanerotabasco is the shit!

Ikväll blir det "Italiensk afton" på sambons sons skola, en form av insamling inför deras klassresa till Italien. Det kommer att bjudas på Italiensk mat, och som ni förstår ingår inte direkt lågkalorikäk i det. Men det skulle finnas typ tomatsoppa iaf. Det blir en jävligt dyr tomatsoppa ikväll.

/Mart-Man

2 kommentarer:

Tess sa...

Alltså 10 kg på en månad är verkligen bra! Grattis!

Dina stekta grönsaker låter intressanta, vad exakt är det du gör med dem?

Martin Lundström sa...

Tackar! Det känns faktiskt jättebra!

Ställde mig dessutom på vågen imorse, och jag hade blivit av med 0,4 kg till... sammanlagt 10,8 kg!

Skitkul!

Angående grönsakerna, så lägger jag upp ett recept... strax.