måndag 12 april 2010

Upp...och Ner... /Martin

Nu har jag börjat äta "riktig" mat igen. Det går åt en sjuhelsikes massa surkål och minikeso, det kan jag lova. Tusentals räkor får också sätta livet till.

Men min Tap&Track gör att jag håller mig under 1000 kalorier varje dag. Perfekt.

Självkklart ökade jag i vikt de första dagarna med mat. Gick upp ett kilo när tarnarna fylls med skit igen och kroppen suger upp vätska. Men igår, kom magen igång, med hjälp av en hiskelig mängd vatten, samt en massa habanerotabasco. Den mest passande, om än opassande, beskrivningen av vad som händer med stekta grönsaker, en massa vatten, kaffe och starka kryddor är att röven kräx.
Fy fan vad man blir risig i Kista. Menmen, magen har kommit igång, och kroppen fattar att den inte svälter, så kroppen släpper ifrån sig jox igen.

Så, jag har gått ner kilot jag gick upp.

Nu är det bara nedåt som gäller. Kommer att köra nutrilett till lunch när jag jobbar, och käka en vettig middag varje dag.

Kul är också, att jag lyckats inspirera en polare att börja ta tag i sin vikt, vilket han börjar med IDAG. Kör hårt P, du kommer att bli skitsnygg till ditt Vernissage!

Var det någon som förresten såg Mattias på Aktuellt när han blev intervjuad om att käka Alli? Tydligen har vi folk i media som följer vår blogg.

Well well... Nu ska jag promenera.

1 kommentar:

Unknown sa...

osiHeja Martin! Jo du har inspirerat. Men jag väljer en liten annan väg i första skedet. Fungerar det inte så kommer det nog bli tvunget till en mer hardcore metod. Men jag är kanske inte en man av självspäkelse som du;-)