söndag 28 december 2008

Jag är här... och tjock /Martin

Bläh för julen! Jag tillåter mig på tok för mycket fuskande nu. INTE bra! Häver i mig allt jag kan hitta i mat och julgodisväg. Har säkert gått upp fem kilo, men vafan, det är bara jul en gång om året.

Jag har förresten återupptäckt kaffe! Kaffe har för mig alltid varit en ganska medioker dryck, som endast inmundigats i sällskap med vänner på ett fik. Men... Jag har blivit kompis med hemmamalda bönor bryggda i min moccabryggare, så nu är kaffe så pass gott så man slipper gå ut bland folk för att dricka det. Fantastiskt! Jag jobbar stenhårt på min eremitimage.

Mera roligt är att jag fått ett gig i Istanbul den 2:a januari, i Turkisk TV, Kanalen "Star", för den som har den kanalen hemma. Ska bli kul, trots att jag inte gillar att jobba utomlands.

1 kommentar:

Daarkh sa...

Antal kameler Martin... glöm inte att kolla antal kameler!