måndag 29 december 2008

Träning/Spidey


Jag har aldrig tränat 2 ggr på en vecka. Iaf inte dom senaste 20 åren. å imorrn blir de den först. Men definitivt inte den sista. Nu har man kommit igång me träningen på allvar å kommer köra till å börja me 2 ggr i veckan å traska hem ibl.....


Matmässigt har de väl gått si å så. har tagit i nya krafter denna vecka men kommer itne räkna points fören nästa så vitt ja vet. Har försökt men har inte ork nu när man är ledig så mycke men de spelar ingen roll just nu. Det är skönt me en liten paus å man inte behöver bry sig så mycke.


Fortfarande peppad å på nått vis längtar ja till nästa vecka när man börjar jobba normalt(förutom tis) igen. Då kan man börja räkna sen väging på ons se hur dåligt de har gått sen ny tag å sen droppa en 10 pannor innan sommarn.....Nu måste man ju ligga i för Jonnie kommer ju gå om en å det funkar ju inte...;-)


See ya don´t wanna be ya/Spidey

1 kommentar:

Daarkh sa...

Hehe.. vore ju trist om jag smet om er på vågen. Och medans ni gick upp ett par kilo av julmaten så försvann som sagt en bunt från mig. Lär ju sakta av lite nu, men enligt läkarna så kommer jag kunna nå 85-90 kilo efter ca 2 år, om allt går som det ska. Men en snabb uträkning säger att jag redan nu gått ner 10-11% av min vikt. I såna lägen är det kul med siffror. ;)