söndag 18 januari 2009

Förbannade feber! /Martin

Nu är jag så vansinnigt less på att vara sjuk. Har haft svinhög feber sen i torsdags kväll. Igår morse hade jag 40,5 grader. Helt sinnes! Jag yrade hela natten och kunde inte skilja på verklighet och dröm. Ganska precis som regeringen, faktiskt. Oj, då fick jag det sagt också... Jag svettas som en galning och är inte sugen på riktig mat. Jag huttrar och fryser och vaknar ojjandes. Undrar hur detta påverkar min vikt... Jag har inte direkt energi att hålla koll på vad jag äter, jag äter det jag kan när jag kan.
Det konstiga är att det bara är feber jag har, ingenting annat. Imte ont i halsen eller snuva... Konstigt...

Fy Fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

mörtmunnen, du kan ta den där biobiljetten som pris när du pressat bort dem där kilona istället

//pöss ace