söndag 18 januari 2009

Sönda å allt känns bra!!!/Spidey


Va över hos sjuklingen Martin i går å testade wii fit bla.....Mycke trevligt spel speciellt när den visar att man gått ner...Fast som sagt hade man kläder på sig å man kunde dra bort 2 kilo pga de å det va på en annan våg....Så man vet ju inte....

Men kul va de....Skulle man kanske skaffa å köra lite hemma....Jag eyetoy som man också blir svettig av att köra så ja ska se om den funkar på min ps3....


Det vart lite vin me en tjejpolare igår...Vi ska lira tillsammans om ett tag så då får ni komma å flukta....Vi snackade mycke om vikt å sånt å man märker att man har blivit lite insnöad,haha...Men de ska bli kul som fan att lira lite igen efter att ha fått kicken för dom som sagt tyckte ja va för bra....


Det har väl gått ganska bra me maten å pointsen iaf....Äter lite mer än va ja gjorde men inte så ja kommer över min gräns å har ju börjat träna på allvar också så de borde jämna ut sig....Ska se om ja kan gå på onsd för de skulle va roligt å se hur de har gått....Men skulle nog inte bli besviken om man till all förmodan gått upp....Just nu känner ja mig så jävla stark å positiv....Mycke pga träningen å faktiskt mitt hår avfall.....Ja känner mig som helt ny person nu när ja har rakat bort håret....

Om nån hade sagt till mig för 2 år sen typ att ja skulle bo på Gärdet, jobba som innesäljare på min farsan jobb å ha rakat skallen,haha....Ja skulle säga att den person va redo att bli inlaggd på hispan.....
Det enda som fattas är ett fast förhållande....Men de får nog vänta ett tag....Det har ja ingen bråtska me....de kommer när de kommer....


See ya don´t wanna be ya/Spidey

3 kommentarer:

Daarkh sa...

Du ser väldigt välmående ut på bilden och viktminskningen syns i ansiktet nu tycker jag.

Anonym sa...

Jag håller med Daarkh jag.
Och med tanke på hur stilig du blev i nya "frisyren" också så dröjer det där med förhållande inte så himla länge heller skulle jag tro ;)

Spider-Man sa...

Tack å bock som fan....Det värmer att höra....:-)
kram på er...