söndag 26 april 2009

Årets viktväktare /Martins Version

Jag vet inte om Spidey var full när han skrev sitt inlägg om årets viktväktare, men vi lunchade med KARIN, FILIPPA, Laila och Stephan RÖSSNER, innan själva kalaset drog igång. Inga andra. Eller lunchade och lunchade... Jag drack kaffe och vatten medans de andra tryckte i sig godsaker från buffén.

Jag kan säga att det var en fantastiskt inspirerande dag. Och efter detta har jag återigen bestämt mig för att jag ska lyckas gå ner i vikt igen. Körde, som Spidey-storikäften-Söderström nämnde, även ett fakirgig på Årets Viktväktare-galan, vilket var svinkul. Lagom äcklad och underhållen publik.

Personen som vann var en mycket värdig vinnare! Alla som var där hade gjort fantastiska prestationer och var nästan lika snygga som jag kommer att bli. Vissa hade som sagt gått ner över 40 kg. Det är vansinnigt många kilon, det!

När det gäller min egen viktminskning, så går det inte bra just nu. Men imorgon börjar en ny vecka med nya tag. Inspirerad, och fått massor av goda råd av de nominerade till årets Viktväktare!

Nu kör vi igen! Önska mig lycka till!

1 kommentar:

Jenny sa...

Lycka till!