söndag 26 april 2009

TÄVLING! VINN EN BIOKVÄLL ME SPIDEY!


















Eftersom ja har rakat av mig allt hår å vet att ja inte är ensam "hår"drockare som har gjort de å vet att det finns flera kändisar som kommer undan me det. Så det ni ska göra är att sätta dom i ordning ut efter vad ja tycker om dom.....Dvs nr ett ska vara den personen ja helst lyssnar på å tycker är en duktig musiker.......

Tävlingen håller på en vecka dvs kl 19:00 den 3maj så tar den slut å skriv i kommentar fältet när ni kommer på vilken ordning dom ska stå i.


Å priset är då ett biobesök med mig Spider-man som ja såklart betalar för.


Alla får vara med på tävlingen inkl fetknopparna......Så

LYCKA TILL.,...

See ya don´t wanna be ya!Spidey

5 kommentarer:

Martin Lundström sa...

1: Britney Spears
2: Grodan Kermit
3: Hannah Montana
3: Systrarna Graaf
4: Boyz 2 Men
5: Ultima Thule
6: Grodan Kermit

Martin Lundström sa...

Ville bara vara säker på att slippa träffa dig!

Anonym sa...

1 Fredrik Reinfeldt
2 Bröderna Rongedal
3 Buce Willis
4 Homer Simpson
5 Cameron Diaz
6 Abba

Spider-Man sa...

Ojoj...Va alla vill gå på bio me mig...

Daarkh sa...

Har inte det blekaste vad du lyssnar på egentligen, och jag är inte musikalisk nog för att avgöra om dem är bra eller inte. Personligen lyssnar jag främst på Draiman och Halford av dem där. Resten är rätt ointressanta för mig. Men men.. här kommer en gissning eftersom jag gärna tar ett gratis biobesök om jag passerar Stockholm vid tillfälle.

--

1. Kerry King
2. Rob Halford
3. Joe Satriani
4. David Draiman
5. Maynard James Keenan
6. Aaron Lewis