torsdag 30 juli 2009

Förolämpad, men på gång /Martin

Klev på mitt Nindtendo Wii med "Wii Fit". Första gången på ett halvår. Hahahahaaaaa!!! Det kom en hel uppsats med förolämpningar och pikar om att det var längesen.

För den som inte vet: Wii Fit är ett "spel" till Nintendo Wii, där man får lägga upp träningsprogram, väga sig, lägga upp mål, testa balans och allt möjligt. Dessutom kan man göra övningar med en Datoranimerad instruktör som visar allt från yoga till styrketräning och avslappning. Riktigt bra pryl. Dock kan den vara ganska uppkäftig om man inte skött sig.

Det roliga med detta var att den vågen visade på 110,9 kg. Alltså en minskning på 1,8 kg sen förra torsdagen om nu Jonnies våg var kalibrerad på samma vis, vilket jag inte tror. Kul ändå. Roligt att folk börjar kommentera igen. Kan bero på att vi börjar skriva igen iofs... ;)

1 kommentar:

Hana_Caena sa...

ett Wii skulle jag vilja ha, men tror att jag klarar mig lika bra utan..
Har Suz på www.ettdussinpannor.blogspot.com istället.. =)