lördag 13 september 2008

Då har det börjat!!!/Spidey


Inte visste jag att min första blogg skulle va en tjockisblogg. Trodde det skulle bli en Spider-Man blogg el en hurnattduksbordsiolikaträsorterserutmedenväkarklockapåblogg el möjligtvis en hurf*nkundejagvända5mariekeximunutanattbrytadomblogg.

Men någonstans måste man börja så det blir väl ett senare projekt med dom bloggarna.

Det började inte så himla bra för mig. En brattwurst, 5 öl å en djävul vart det igår (och massa NHL08 å NHL09 såklart). Iofs hade jag bara ätit för 12 p innan under dagen så kalaset slutade på 38p. Men jag lyckade gå ner ca 20 pannor förra gången å då vart det endel öl å annat så det borde ju gå nu igen tycker man väl.Bara man är duktig på att räkna dom där j*vla pointsen å rör på sig endel så är det inga problem.

Det tråkiga är mitt jobb som innesäljare på Menigo(en resturang grossist då) är all mat.Bara massa gratisluncher/frukostar å annat.Nästa vecka såg jag att de är 2 provluncher,suck.

Plus jag har kanske vunnit en resa med jobbet till Mat OS i tyskland i mitten av okt. Då kommer ja rapportera därifrån såklart och det kommer bli jobbigt.

Det kommer blir tuffare denna gång men inget är omöjligt.(utan att vända 6 mariekex i munnen, det är fan omöjligt)

Nu ska jag fortsätta packa.

See ya,Don´t wanna be ya/Spidey

ps. tjockisbilder på mig kommer snart.

Inga kommentarer: