lördag 13 september 2008

Lite ditt, lite datt och en smärre kris!/Mattias

Hela andra dagen är till ända och jag är lite hungrig men har svårt att motivera mig att gå till köket och äta frukt. Är dock väldans nöjd med att ha sagt nej till min oförtjänt smala sambos prat om snarr på.ICA. Det är som att fett inte biter på henne, vilket gör det svårt för henne att motivera sig att inte äta gott bara för att fett och jag går löjligt bra ihop. En motiverad partner är nästan lika viktigt som att fettot är det.

Dagens meny har varit rester från i går, vilket blev både ekonomiskt och GIgit. Det är bra. Middan serverades mig av sambon. Rostade grönsaker, köttbullar (Väldigt tveksamt ur dietsynpunkt) och fullkornspasta. Smaskens.

Lite, lite fusk blev det med några smörkolor, tre för att vara exakt. och tre kolor gör väl inget fetto?

Cee ya

Mattias
P.S. Krisen ja. Min dator har pajjat vilket självklart försvårar bloggandet. Detta skriver jag på min mobil och ska sanningen Fram är det jobbigare än dieten! D.S.

2 kommentarer:

Spider-Man sa...

3 smörkolor är 1,5 p. :-) Ät skumsvampar å liknade för där får du 5 st för 0.5 p.
Men vi ska klara av de här. Man blir peppad av varandra också. Vi får träffas alla 4 å laga mat tycker ja....

Unknown sa...

Watta fack!!.Det var inte bra det där!