söndag 3 maj 2009

I morgon tar jag med ett extra ombyte av kalsonger och har på jobbet i en liten låda. / Mattias

I morgon ska jag börja knapra de där pillrena. Det ska bli intressant. Lite orolig är man  så klart. Men trum trum i bordet. Det kommer gå bra.

lite fundersam på hur man egentligen ska tänka med maten. Vad händer om man käkar såna piller och GI? Det är ju ruskigt fett, bajsar man ut all energi man får i sig och står där helt utlakad eller är det the way? Måste man trycka i sig en helvetes massa pasta för att få i sig energi?

Någon typ av kostråd skulle visst följa med det ganska dyra paketet, så då får man väl svaret antar jag.

Dessutom tar jag med ett extra ombyte av kalsonger och har på jobbet i en liten låda.

Cee ya!

Mattias

1 kommentar:

Mia sa...

Jadu, det kan nog vara säkrast att ha extra kallingar med sig. Jag testade Xenical för några år sedan och de tabletterna gör att man får springa på toa om man äter för fet mat. Hm, ja det hände aldrig någon olycka direkt, men jag kan säga att det var jävligt nära! ;-)