onsdag 24 september 2008

-0,9 kg /Martin

Vägningsdag på Viktväktarna. Försiktigt optimistisk äntrar jag vågen. Minsann... -0,9 kg. Helt ok, men jag hade nog väntat mig mer. Jag har faktiskt varit riktigt duktig den här veckan. Men det är nedåt iaf. Sammanlagd viktminskning hittills: 3,3 kg. Nuvarande vikt: 111,2 kg. Nästa vecka kommer jag sätta igång med träningen, så det kommer att ge en del. Jag siktar på över ett kg till nästa vecka! Skulle vara skitkul att kiomma under 110 till nästa gång...

Vi får återigen möjlighet att på viktväktarmötet göra reklam för fetknopparnas blogg. Hej till alla som besöker oss! Skitkul att vi har återkommande läsare!

Dagens dumma Bantningstips: Aptera mat som är dålig för dig med valfri fälla. Jag gjorde så... Kolla bilden! Klicka för att förstora...

Inga kommentarer: