söndag 21 september 2008

Trötthetspaniken sprider sig! / Mattias

Sitter hemma och väntar på att familjen ska komma hem med trötthetspanik kliandes i hela kroppen. Tänkte försöka bota det med lite fettobloggande.

Inte nån dag under helgen har inneburit några märkvärdigheter matmässigt. Allt har gått dietmässigt som en dans. Men det är värt att notera att jag genom att ha ätit GI i över två månader nu har minskat mitt matbehov och mycket fortare blir mätt än innan, och dessutom är mätt längre på mindre krubb. Det är ett utmärkt tecken inför framtiden. Men samtidigt saknar jag att bara trycka i mig mängder av mat. Det finns en perversnjutning i att äta mycket på  en gång. En gång åt jag så mycket att jag spydde, jag har aldrig å¨ngrat det. Även om det inte var gott de sista tre, fyra Tigerribsen fanns det en tillfredsställelse som är svårt att uppnå på annat sätt än att äta riktigt, riktigt mycket. Fast anledning att jag spydde var mer att jag fått i mig så mycket salt och blev tvungen att bälja i mig vatten så jag började läcka i sömmarna. Det var däremot inte så mysigt.

Cee ya!

Mattias
Inte bara jag skriver om , , ,

, , ,

Inga kommentarer: