lördag 27 september 2008

Lördag, chips och ihopsamlardag! / Mattias

Har inte skrivit på nån dag. Det är dumt. Man slarvar än mer när ingen håller koll på en. I och för sig lät jag mig själv gotta ner mig i självdestruktiva beteenden hela veckan men nu är det slut med det. I dag blev det faktiskt en riktig GIrätt, efter bullar i och för sig, och en fylla med chips i går, men ändå. Nu börjas det igen se ni!

GIrätten var en laxrätt på röktlax, broccoli, sockerärter och en mager ostsås, till det några grova pastabitar. Smaskens, och allt enligt Pauluns instruktioner.

Jag har lite dåligt samvete för att jag fuskat så mycket, men idag känner jag att jag nog orkar sätta i gån g ordentligt igen. Inte så lite för att vi fått en så jääävla nygg logga till bloggen. Sprid den som banner!

Nu ska jag spela Lego Star Wars på min nya XBOX 360 med flickisen. Eller ja, när grabben somnat!

Cee ya!

Mattias

Kolla gärna in följande gamla blogginlägg på min andra blogg:
Skolk i betyget. Nja, det är nog inte en så brilljant idé ändå
Borgarna sköter inte skogsförvaltningen!
Alvendal, höga hus och konstigheter!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,
Intressant?


, , , , , , , , ,

Inga kommentarer: