måndag 22 september 2008

Så där ja... Första spinningpasset/Spidey


Då va man klar de den första riktiga spinning passet....DAAAMN va jobbigt de va....Men ooo så skönt efteråt.....Man känner ju verkligen att man lever.... När man sitter där på cykel så måste man fan fokusera på nått annars går de åt helvete. Musiken va väl inte den bästa, endast en låt som ja gillade typ(Land Of Confusion med Genesis) och benen börjar domna bort och man vill bara lägga av,gå till närmaste krog och beställa in en stor stark.

Så det jag tänkte på va lite barnsligt men det var det bästa ja kom på just då. Att ja var i New York å var tvungen att cykla över till L.A där dom har ett pjamasparty på PlayboyMansion och dom hade massa gratis öl. Tänkt dig all gratis öl. Fan va gott. Jag cyklade som en tok efter all den ölen jag såg framför mig.;-)


Lagat lite snabbkäk bestående av kyckling,pasta,spenat wraps. Gött som fan.....


Nä nu blir det att glo färdigt på hockey. GO FRÖLUNDA!!!


See ya, don´t wanna be ya/Spidey

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du,

såg länken på facebook precis och måste säga att du imponerar nu! Jag har aldrig vågat ge mig på spinning men kanske jag måste nu ;)

Seriously: fantastiskt bra att du gör något för dig själv, jag tror du valt en bra, stabil metod och du verkar ha bestämt dig så det är bara att köra på enligt plan, jag hejjar på dig och de andra killana!

Extra modigt att göra det offentligt så kudos to you :)