söndag 5 oktober 2008

Man kanske skulle gå över till detox?

Läser på aftonbladet.se om en kvinna som gått ner 6,5 kilo på tre veckor med hjälp av nåt läkemedel som heter detox. Hon känner sig självklart som värsta friska och hurtiga när hon nu är nere på 106,1 kg. Det är väl bara att gratulera till framgången och man blir lite fundersam på om man inte skulle ta och skaffa några såna där piller när man själv bara gått ner 1,3 kilo på samma tid. Fast å andra sidan är det ganska skönt att slippa undan ytterligare tablettknaprande och med tanker på Martin och Spideys framgångar som bara är lite mindre, och faktiskt helt jämförbara med detoxdonnan så tror jag att jag fortsätter batning naturell!

Cee ya!

Mattias

Andra som gått neri vikt kan du läsa om här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha.. Läste ditt inlägg och måste bara säga dig att detox är ingen tablett man tar för att gå ner i vikt. Det är en bantningsmetod liksom GI. Med detox äter du mestadels frukt, grönt och nötter.. Inget kött, socker eller alkohol. På så sätt rensar man kroppen på alla onyttigheter och så går man ner i vikt.. Och det funkar faktiskt, började själv för några dar sen.

Men bästa bantningsknepet är väl ändå:
"ät så mkt du vill av sånt du inte tycker om"

Må gott!

Gutegirl sa...

Shit, jag trodde att det bara WT-morsor som bloggade om viktminskning! Aldrig upphör jag att förvånas.

Unknown sa...

VA! Jag var helt säker på att det var en tablett. Allt som slutar på X är medikamenter ju! Fast nu skäms jag lite för att jag inte förstod. Och varför framkom det inte i artikeln? Eller har jag helt utan avsikt erkänt att jag bara skumläste artikeln och såg ett upplägg för en bloggning?

Nåväl- Jag är glad om det funkar för dig. Kom gärna in och skriv då och då om hur det går för dig Maria!

Lycka till!!!

Mattias, som använt hela sin utropskvot för dagen