torsdag 9 oktober 2008

NY INFLYTTAD(SUCK) Å NER 1,3 KILO(YIIIPPPII)!!!/SPIDEY

Då har man flyttat "klart" då. Har gjort en liten videoblogg på hur det har gått dom här dagarna jag inte har tillgång till nätet. Det har väl gått ganska bra me flytten å vikten fast man inte la större vikt på den frågan( den största vikten är ju min mage såklart).
Vägde mig igår med Martin och har fått med mig Ann från jobbet så nu kommer vi peppa varandra.
Det gick bra trots allt å jag hade gått ner 1,3 kilo denna vecka totalt 6 kilo på 4 veckor.

Och jag vet att det är många som vill se min vackra kropp nu men ska försöka fixa kort så snart ja kan. Måste bara ta å packa upp först å främst. Och nu när man ser mig från sidan så syns ja inte. Bara som ett sträck. Så ni får kolla extra noggrant på den bilden å inte skicka in massa av mails där ni skriver att vi bara har tagit en tom bild.

Nu till bloggen:

Månd 6/10:

Tis 7/10:

Ons 8/10 innan mötet:

Ons 8/10 efter mötet:

See Ya, Don´t Wanna Be Ya!!!!Spidey

Inga kommentarer: