torsdag 9 oktober 2008

6.0 kilo vs 6.3 kilo/Spidey

(en burk öl till maten)


Jag och Martin har ju kämpat på riktigt bra. Men med olika koster, han äter sitt ädr medans ja min öl. Jag testade ädr men vägrar äta det igen....tror ja är allergisk mot cyklar.

Ja dricker min öl och mina provmiddagar på jobbet och det skiljer oss bara 300g så här långt in på våran viktminskning.

Det jag vill komma fram till är att bara man är noga med sina points så går man ner i vikt oavsett va man äter el dricker. Sen kan man fuska lite då å då för då blir man ju ännu mer peppad att äta bra dagen efter å går ut på en långpromenad. Ja menar att ja råkade få i mig 51 p dvs 20 p mer än va ja ska käka varje dag men gick endå ner 2,1 kilo den onsdagen.

Så drick din öl och gå ner i vikt iaf. Jag är ett bevis för att det funkar.

See ya, don´t wanna be ya!!!/Spidey

1 kommentar:

Anonym sa...

Rolig blog!

Keep up the good work!

Mitt bästa bantningstips är nog binnikenask.

/Starre