söndag 30 november 2008

Söndag å ångest!!!/Spidey


Va ute igår å drack en hel del.De va sjuk roligt. men det vart inte så roligt när ja fick ett sms av sångarn i bandet som säger att ja är kickad, å vet ni va dom har för orsak till att kicka mig? Jag var för bra, för teknisk för dom. Säg mig hur man kickar nån som är för bra på sitt instrument. Iofs tar ja ju åt mig att ja kanske kan hantera en bas men de va fan jobbigt att få kicken. Kändes nästan som det var nån som gjorde slut me mig. men men....


Så ida har man vart låg å brar legat på soffan. Det blev ingen långpromenad ida men ska ta igen de imorrn....det är hockey nu å ´sen har ja tvättstugen kl 1800 så de hinns inte ida.


Men ja har julpyntat iaf som ni ser å det känns bra som fan....ska bygga mitt pepparkaks hus imorrn hade ja tänkt...:)


Nu ska ja pressa lite apelsinjuice i min juicepress som vi fick som julklapp på jobbet....:-)


See ya don´t wanna be ya/Spidey

2 kommentarer:

tom_around sa...

För teknisk! Du borde dyka upp på nästa rep och när du tar upp basen ur dess case så är endast e-strängen på.

Spider-Man sa...

Haha....Skulle fan gör de...Då kanske man platsar i bandet....